donderdag 5 maart 2015

AH moestuintje #1

Jaaah, ook ik ben besmet met het moestuintjesvirus (ook leuk als je 44 bent). Ik heb al wel eerder aardbeien, sla, tomaatjes en wat verschillende kruiden in m'n tuin gehad maar die kocht ik dan als kleine plantjes in het tuincentrum, zelf zaaien is dus nieuw voor mij. Ik heb inmiddels al wat verschillende potjes bij elkaar verzameld en een gedeelte daarvan gezaaid...




... nu is het een kwestie van op tijd water geven en verpotten zodat ze goed kunnen groeien en vooral veel geduld hebben. Niet echt mijn sterkste kant maar hopelijk kan ik dan over een paar maanden net zoveel aardbeien en cherrytomaatjes oogsten als van mijn "kant en klare" plantjes :)

Zomer 2014

Zomer 2013


Toch leuk om er nog even aan toe te voegen dat de eerste plantjes inmiddels ontkiemd zijn, radijs en rucola waren de eersten :)


Word vervolgd...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten