zondag 13 december 2015

Kerstinspiratie #2

Deel 2 van de heerlijke feestrecepten bestaande uit 3 van mijn favoriete, traditionele bijgerechten die wij meestal eten met bijvoorbeeld een lekker varkenshaasje erbij. En natuurlijk ook de afsluiting van het kerstdiner...



Stoofpeertjes: Alleen die geur al als ze opstaan... mmm...




Haricots verts met ontbijtspek: Zonder link maar zó makkelijk te maken dat de foto eigenlijk voor zich spreekt. Boontjes eerst 6 minuten koken, dan het spek er omheen wikkelen en dat in een droge koekenpan gaar en knapperig bakken. That's it!



Snelle aardappelgratin: Hier in de maak in mini pannetjes maar in een ovenschaal kan het natuurlijk ook.



Tiramisu in een glaasje: Voor wie na al dit lekkers nog een klein gaatje overheeft ;)



Rocky road fudge: Dessert mints in een zacht jasje van pure chocolade, een heerlijke afsluiter voor bij de koffie of thee :)



... ik hoop dat ik je met de door mij uitgekozen recepten een beetje heb kunnen inspireren en ik wens je alvast hele gezellige en smakelijke feestdagen!


Klik hier voor deel 1

Geen opmerkingen:

Een reactie posten